Skargi na działalność Policji - Skargi - KRP II – Mokotów, Ursynów, Wilanów

Skargi na działalność Policji

Data publikacji 19.04.2016

Zespół ds Kontroli Wydziału Ogólnego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00 w siedzibie KRP Warszawa II przy ul. Malczewskiego 3/5/7 w Warszawie tel. 47 723 92 40.

W w sprawach skarg i wniosków kontakt z Komendantem Rejonowym Policji Warszawa II odbywa się telefonicznie w każdy poniedziałek w godz. 15.00 -17.00

po wcześniejszym zapisie telefonicznym pod 47 72 392 13.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także  ustnie do protokołu.  (§ 5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków).

 

Skargi na działalność Policji można kierować do kierowników jednostek Policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:

Rzecznik Praw Obywatelskich, Aleja Solidarności 77, 00-090 Warszawa
Przyjęcia Interesantów:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
poniedziałek w godz. 09:00-17:00
od wtorku do piątku w godz. 09:00-15:00
telefon: 22 55-17-760; 22 55-17-811
centrala: 22 55-17-700;

Przydatne linki:

 

Strona główna RPO: www.rpo.gov.pl
Formularz elektroniczny: http://www.rpo.gov.pl/wniosek/